[2s.mk-friends] КИКА: просторија

Azder azhder at gmail.com
Mon Sep 26 16:50:31 UTC 2011

1. Политичка поддршка не треба да се поистоветува со давање просторија,
вреќа брашно и слично, туку со лобирање и носење закони во правец кон
слободниот софтвер.

2. Користење просторија два дена од викенд и после школо е чекор назад од
тоа што до сега го имаше хаклабот.

3. За слободно функционирање и развивање мислам дека било кое решение би
требало да биде условено само со финансиски средства без дополнителни
услови.

Се читаме (Se chitame).