[2s.mk-friends] КИКА: просторија

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Fri Sep 30 16:50:15 UTC 2011

On 09/30/2011 04:39 PM, Arangel Angov wrote:
> [...]

Еве кој е статусот:

Луѓе што се пријавиле да плаќаат 20 евра месечно и се 100% сигурно :)
- - Миша
- - Далибор
- - Горан
- - Арангел
- - Владан
- - Дамјан
- - Тамара
- - Стама
- - Јованка
- - Александар
- - Чомбе

Луѓе што ќе донираат по 10 евра:
- - Игор
- - Бојан

Луѓе што се пријавија на листава, но не сме сигурни дали би донирале
20 евра месечно пошто не дојдоа на последните два состанока и не
знаеме дали воопшто ќе доаѓаат:
- - Христина
- - Миопа
(ако може да ми потврдите дека уште еднаш тука или приватно на мејл
дека се уште сте заинтересирани, би било супер)

Добрата вест е дека 11 луѓе се доволни за киријата, и за месечните
трошоци како струја, кафе, комуналии и сл.

Најверојатно ќе знаеме дали се селиме и кога точно некаде на почетокот
на наредната недела.

Што ќе ни треба до тогаш:

- - Луѓе со коли (the more the better)
- - Кутии (кој може да донесе кутии било кога во КИКА, ни требаат многу
кутии за да го преселиме хардверот)
- - Траен налог: Некој ќе треба да ги помине сите банки и да земе траен
налог за да напраиме пример темплејт што ќе го ставиме на веб за да
можат луѓето да си пополнат такво нешто за да им се одзима секој месец
по 20 евра донација од сметка и автоматски да се префрлуваат на
сметката на 2с.мк која што потоа би ја плаќала киријата. Ова е
нормално за оние што се вработени и зимаат плата секој месец - датум
за одземања на средствата може секој посебно да си избере.

Епа тоа, фала ви на сите за поддршката, па да видиме како ќе биде
понатаму, сега за сега во секој случај идеме напред ако се преселиме
во поголем простор и продолжиме со нормалните активности. :)

За селењето ќе пратам порака одма штом имам повеќе информации.
- --
Арангел
xmpp/mail
ufo \o/ linux.net.mk