[2s.mk-friends] SFK 2012

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Thu Aug 30 20:03:07 UTC 2012

Можеби сте информирани, можеби не.

од 7-ми до 9-ти септември ќе се одржи (незнам по кој пат) конференција
за сободен софтвер во Косово - Software Freedom Kosovo -
http://lanyrd.com/2012/sfk12/

Оваа година јас планирам да одам затоа што истотака ќе презентирам на
неа на темата *Отворен хардвер и Ардуино*

Дали некој би бил во можност да присуствува истотака ? Доколку некој
може да оди со кола супер, ќе можеме да искомбинираме да нѝ биде платен
превозот.

Истотака доколку некој би бил заинтересиран да прави workshop поврзан со
хаклабот за време на конференцијата во холот на факултетот каде што ќе
биде конференцијата, нека ме извести за да може да се договориме да го
направиме и тоа.

Јас лично незнам колку време би можел да се задржувам во Приштина (дали
за време на целата конференција или само за време на предавањата), тоа
ќе го знам на почетокот на неделава. Така да доколку некој е во можност
да ме дружи, нека пиште.

Поздрав

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information Technologies, section for Electronics, Radio Engineering and Signal Processing