[2s.mk-friends] Одржување на курсеви во хаклаб

Damjan Georgievski penguinista at mail.net.mk
Tue Dec 4 02:10:31 UTC 2012

> zdravo 2sm, imate li nekakvi kursevi ili bilo kakvi aktivnosti povrzani
> so c++ koi bi bile interesni za deca vo osnovno (visi odelenija), so
> posebni afiniteti kon programiranje. Ili imate li nekoja ideja kade ovie
> deca bi mozele da ja zadovolat svojata ljubopitnost za prosiruvanje na
> nivnite znaenja i da se druzat so drugarcinja na nivna vozrast. pozdrav.

C++ во моментов никој не го поштува доволно за да држи курсеви, а и ми
се чини е прекомплициран за основци. Посебно ако очекуваат нешто корисно
да бидне на крајот (а не класичните внеси број, ќе ти го помножи со 2).

За таа целна возраст Python или Ruby или Javascript повеќе би одговарал…
веќе некое време се мислиме да организираме нешто базирано на Mozilla
Hackasaurus http://hackasaurus.org/en-US/ но се чини во моментов нема
доволно person-power.

Туку, во тек е и Google CodeIn наменет за 13-17 годишни млади
кои ќе решаваат практични задачи за некои слободен-софтвер-проекти
http://www.google-melange.com/gci/homepage/google/gci2012

Има и facebook страница на кои се собрани некои од учениците од
Македонија за кои ќе може и да се организира некој workshop како помош и
вовед (ако сакаат):
https://www.facebook.com/groups/136556756492825/

--
дамјан