[2s.mk-friends] Напојување за гајгер-милеров бројач

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Sat Dec 15 02:54:21 UTC 2012

Утре во хаклаб ќе продолжам со играње и изградба на високонапонски
конвертор од 5 волти на 400 волти за употреба во гајгер-милеров бројач
за радијација.

За таа цел би сакал да прашам ако некој случајно има некоја расипана
штедлива сијалица и патот утре го носи накај хаклаб, нека ја земе успат,
потребно ми е flyback трансформаторчето внатре :)

Поздрав

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information Technologies, section for Electronics, Radio Engineering and Signal Processing