[2s.mk-friends] Отуѓување

Novica Nakov novica at on.net.mk
Sun Feb 26 15:45:50 UTC 2012

Не знам какви твитови прелетале... но,

> Колку што знам еден член на 2смк беше на
> робомак, двајца на енгејџ.

...точно за engage. Таму исто така имаше искрен интерес за работата на
2с.мк / хаклабот / радио емисијата итн. Можеби ќе ги цениме ефектите
некогаш во иднина.

> Оти ова денес не беше само поединечно тролање од некои
> луѓе, туку беше фазон на нснд повеќе од робомак/енгејџ, демек, нашата
> организација праи практични и корисни ствари, а другите блебетат и
> слично.

И бидејќи текстот што јас го зборев е тесно поврзан со слободниот
софтвер, еве го описот, да се потсетиме: 1. Да престанеме да се
залажуваме дека најинформирани и најпаметни мрежани го населуваат
интернет и 2. Пишувањето на интернет е бесплатно. Реториката „ние сме
добри, а тие се лоши“ има мала, ако воопшто има некаква, вредност.

--
nnvc

Beware of he who would deny you access to information,
for in his heart, he dreams himself your master.