[2s.mk-friends] Отуѓување

Azder azhder at gmail.com
Sun Feb 26 04:05:02 UTC 2012

Дамјан, јебеш , изгледа коментарот „пичка“ пратен од мобилен не е пратен на
правилен начин :/ Вака е само поќе масло во туѓ огин.

Од друга страна, Баже кажа супер работи ко на пример „едно е да тролаш
макракомет, а друго робомак и енгејџ“. Пошто ја не сум тролал робомак, ќе
се задржам на engagemk.

Еве на пример „фазон на нснд повеќе од робомак“ ми беше топ пошто стварно
нснд ми беше поважно, иако можеби #engagemk беше една од најјаките работи
за социјализацијата преку медиуми (дури појќе и од твитер наградите пред
една година). А и иако другите блабетат, најчесто корисни и остроумни
ствари, самиот факт дека е собиранка на твитерџии е пак истиот затворен
круг само во живо, ја прави неефективна и своевиден CIRCLEJERK. Според мое
мислење тоа е обид за востонавување на елитизам во област каде што се губи
ефект, нешто налик на Холивуд што протежира SOPA/PIPA.

Од друга страна, и пак да ми се даде избор помеѓу нснсд или engage, пак би
одбрал да бидам во Куманово ;)

Се читаме (Se chitame).