[2s.mk-friends] Redovna i kvalitetna programa vo Hacklab

Dalibor Nasevic dalibor.nasevic at gmail.com
Sun Jan 8 18:03:05 UTC 2012

On 01/08/2012 05:56 PM, Igor Stamatovski wrote:
> Или да имаме јавен повик, или секој дежурен да биде „уредник“ и/или „уредници“
> каде ќе има по 1 до 2 загарантирани теми, предавачи или содржини за
> споделување и/или дискусии.

Ќе треба посериозна организација за да има редовна и квалитетна
програма. Уфо предложи термин за да се дискутира тоа - 14ти Јан на
Сподели Знаење. Најлош случај би бил како што е моментално, а тоа е
дежурниот да ја осмислува содржината и ако не успее да најде предавачи
тогаш му останува или тој да смисли што ќе предава или ништо да не се
случува.

Конкретно за Програмски Јазици, доколку настанот се случува секој
Четврток (како што е сега), тогаш идеално сценарио според мене би било
следново:

1. секој месец да има 8 различни презентери. На секој настан по двајца
да презентираат по 1 час. Еден месец е доволно време за секој да спреми
наредна презентација, во случај да има најмалку 8 презентери кои ќе
ротираат. Да има официјален распоред како што е распоредот за дежурства
и да има јавен повик преку кој и други презентери би се вклучиле во
распоредот.
2. дежурниот на хаклаб-от да биде задолжен за промоција на настаните
(комуникација со презентерите, креирање настан, објавување на мејлинг
листи, медиуми)
3. Да се користи соодветна веб апликација каде ќе бидат објавувани
настаните и која ќе овозможува објавување на капацитет за настанот и
најавување присуство од страна на посетителите

Доколку нема мин 8 редовни презентери секој месец тогаш со цел да се
задржи квалитетот треба да се размислува настанот да се случува секоја
втора недела (за што ќе бидат потребни мин 4 редовни презентери).

--
Dalibor Nasevic
http://dalibornasevic.com