[2s.mk-friends] Redovna i kvalitetna programa vo Hacklab

Vladan Popovic vladanovic at gmail.com
Mon Jan 9 00:11:25 UTC 2012


Многу ми се свиѓа предлогов, ама незнам колку ќе биде остварлив.
Може да направиме листа на луѓе што сакаат да презентираат, или форма
за пријавување на презентации и да се селектира/гласа кои презентации
кога да се одржуваат. Ако кворумот не е исполнет, тогаш може да се
одржуваат сите презентации што се пријавени соодветно во деновите во
кои се одржуваат активностите.

Дежурниот или мејлер може да ги известува луѓето чии презентации се
следни за да има време да се реорганизираме ако откажат.
Ми се свиѓа ако биде на месечно ниво, може да бидат 2ца по 1 час, 1 по
2 часа, 2ца по 2 часа, 3ца по 1 час ... или било како, зависи од
презентациите и темите.

Се согласувам со Далибор дека ќе терба некаква веб апликација за ова
да се изорганизира убаво, може и во руби да ја направиме со ТДД :) би
правел и јас некои работи.



2012/1/8 Dalibor Nasevic <dalibor.nasevic at gmail.com>:
> On 01/08/2012 05:56 PM, Igor Stamatovski wrote:
>> Или да имаме јавен повик, или секој дежурен да биде „уредник“ и/или „уредници“
>> каде ќе има по 1 до 2 загарантирани теми, предавачи или содржини за
>> споделување и/или дискусии.
>
> Ќе треба посериозна организација за да има редовна и квалитетна
> програма. Уфо предложи термин за да се дискутира тоа - 14ти Јан на
> Сподели Знаење. Најлош случај би бил како што е моментално, а тоа е
> дежурниот да ја осмислува содржината и ако не успее да најде предавачи
> тогаш му останува или тој да смисли што ќе предава или ништо да не се
> случува.
>
> Конкретно за Програмски Јазици, доколку настанот се случува секој
> Четврток (како што е сега), тогаш идеално сценарио според мене би било
> следново:
>
> 1. секој месец да има 8 различни презентери. На секој настан по двајца
> да презентираат по 1 час. Еден месец е доволно време за секој да спреми
> наредна презентација, во случај да има најмалку 8 презентери кои ќе
> ротираат. Да има официјален распоред како што е распоредот за дежурства
> и да има јавен повик преку кој и други презентери би се вклучиле во
> распоредот.
> 2. дежурниот на хаклаб-от да биде задолжен за промоција на настаните
> (комуникација со презентерите, креирање настан, објавување на мејлинг
> листи, медиуми)
> 3. Да се користи соодветна веб апликација каде ќе бидат објавувани
> настаните и која ќе овозможува објавување на капацитет за настанот и
> најавување присуство од страна на посетителите
>
> Доколку нема мин 8 редовни презентери секој месец тогаш со цел да се
> задржи квалитетот треба да се размислува настанот да се случува секоја
> втора недела (за што ќе бидат потребни мин 4 редовни презентери).
>
> --
> Dalibor Nasevic
> http://dalibornasevic.com
>
> _______________________________________________
> Ossm-members mailing list
> Ossm-members at lists.softver.org.mk
> http://lists.softver.org.mk/mailman/listinfo/ossm-members



-- 
Владан


More information about the Ossm-members mailing list