[2s.mk-friends] е-Анкета - Геомапирање од страна на корисници

Boris Ristovski borisristovski at gmail.com
Sun Jan 15 14:36:08 UTC 2012

Здраво,

http://bit.ly/eanketa е е-Анкета: Учество во краудмапинг проекти -
Геомапирање од страна на корисниците.

Ова истражување се спроведува за потребите на магистерскиот труд на тема:
„Краудсорсинг: Новиот концепт на аутсорсинг според кој милиони глави мислат
подобро од една“ во рамки на студиите „Комуникации и нови медиуми“ при
универзитетот Њујорк универзитет - Скопје.

Анкетата е анонимна и содржи 16 прашања, а за да ги одговорите ќе ви се
потребни најмногу 5 минути. Истата ќе биде отворена за пополнување до
15.01.2012 (недела) до 23:59 часот.

Наодите од ова истражување ќе бидат јавно објавени по одбраната на
магистерскиот труд, а може и да се презентираат во Хаклаб :)

Доколку сте во можност, Ве молам одговорете на анкетата и споделете ја со
Вашите пријатели и соработници. Секој дополнителен одговор ја зголемува
релевантноста на истражувањето (линк: http://bit.ly/eanketa).

Благодарам за учеството во истражувањето.
Борис Ристовски