[2s.mk-friends] Android часови

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Wed Jan 18 10:46:52 UTC 2012

> Ако е видео ќе треба да носиме различни алишта на секој час.
> Или да го викниме Чом да го отвора секој час :)
>
> Аудио подкаст би било доволно. И не заборавајте дека идејата не ми е
> да предавам Андроид пошто сакам да сум професор, идејата е да собериме
> пари.
> ПАРИ!!!! МУИАХАХАХА. За Кика. Значи штосот е да донесеме луѓе во
> Хаклаб. Ако им даваме подкасти и аудио/видео материјал ќе си го
> гледаат дома, шо такво да идат во Хаклаб?

Ова нема никаква логика. Со која идеја се настапува за да дојдат луѓето
на предавања и да даваат пари? Смешно. И ако штосот е да се донесат луѓе во
Хаклабот, дефинитивно таа бројка ќе има ограничувања. Повеќе од 10-20
луѓе ќе собере? (чисто сумњам дека ќе може повеќе).

Луѓето би дошле да се дружат и ако сакаат да донираат ќе донираат,
ако не сакаат ќе си доаѓаат и нема да донираат. Или ќе дојдат само на
предавањата и на другите активности нема да дојдат (10% од нив ќе бидат
активни на другите активности во Кика). Сосема погрешна постапка за
придобивање на луѓе или поточно кажано пари.

> Не дека сум против, ја ценам конструктивноста, ама предложете си ги
> идеите во нов thread, ми го поебавате муабетот.
>
> Позз.

Извини, нема да се пофтори.

Поздрав, Зоки.