[2s.mk-friends] Android часови

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Sat Jan 21 20:44:44 UTC 2012

Го читам тредот и не ми е јасно: сакате пари или не?
или сакате само кога треба да се плаќа за хаклабот,
а после се се сведува на идеализам?
Според моето скромно мислење и не толку скромно
искуство, можам да кажам неколку работи за Вашиот
муабет:
1. сеуште не ви е јасно што сакате да постигнете,
односно сакате зголемена посета или некој нешто да
научи или часови или tips and tricks за некој веќе што
знае нешто или донации или ....
Значи, треба да се дефинираат цели и задачи

2. Не е срамно и страшно и недолично за нечиј труд да
се побара пари. Секој кој потрошил некој ресурс (пари,
време, нерви, компјутер, интернет, кавга со девојката/
сопругата/швалерката, .....) очекува некаква надокнада.
Слободен софтвер не значи и слободно малтретирање
на некој кој е напреден корисник или гуру во својата
област. Значи, секој кој сака да учи нека учи, ама за тоа
треба да плати, кој сака да предава треба да добие некаква
надокнада за својот труд и за тоа не треба да се срами
(треба да се срами некој кој без труд сака да добие нешто,
со криминал или превара или некој друг нелегален начин).

3. Со ширење на слободен софтвер и програмирањето ќе
ви се зголеми посетата затоа што од луѓето кои ги учат
новите принципи и техники ќе имате прашања, задачи,
нејаснотии и други нешта кои се јавуваат во текот на секоја
работа (сетете се како ви беше на вас на почетокот кога
учевте и колку ви беше потребно некаде некој да ви се
најде за помош). Плус имате спремни (искусни, проверени,
сериозни, ...) предавачи и материјали кои можете секогаш
да ги искористите за додатен приход за хаклабот или некоја
друга потреба или настани. Затоа часовите се брилијантна
идеја. Направете ги како што треба.

Поздрав
Ѕвонко

ПС:
некој програмер го прашале:
Имаш жена?
Да.
Имаш швалерка?
Да.
Зошто ти се?
Жената мисли дека сум кај швалерката,
швалерката мисли дека сум кај жената,
а јас си седам во канцеларија и на раат си програмирам!

Regards

DZvonko Nikolov

dzvonko at gmail.com
dzvonko at yahoo.com