[2s.mk-friends] Wiki-sredba vo vtornik vo Haklab

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Tue Jul 10 13:20:40 UTC 2012

2012/7/9 Slobodan Jakoski <slobodanjakoski at gmail.com>:
> Здраво на сите, се надевам ќе ја прочитате поракава...
>
> Како што зборевме на НСНД и на некои претходни средби, ние од Викимедија
> Македонија и општо вики-заедницата во Македонија би го користеле Хаклаб во
> вторници, секако, доколку некој ни отвори. Затоа, меилов е воедно и покана
> да ни се придржурите утре (вторник), 09.07.2012 во 19:30 часот на
> вики-средба и барање то keymasterot (претпоставувам, Дамјан), да ни ги
> отвори портите :)

Слободан, вторник е 10 јули 2012 година. Јас сум во хаклаб и ќе бидам тука,
така што отворено е. Кога ќе дојдеш ќе ти дадам клуч да си направиш копија.

Ако можеш само помини околу 18, 18:30 часот да ги средиме овие технички работи.

А можеш да објавиш и на блог и твитер дека ќе има вики средба.

Поздрав и се гледаме,
--
Igor