[2s.mk-friends] SpodeliWifi подобрувања и нова верзија

Aleksandar D. Balalovski abalalovski at gmail.com
Wed Jul 18 10:52:24 UTC 2012

Здраво,

Пред неколку недели кај нас на работа како практикант дојде дечко на
кој прва задача што му ја дадовме беше да го среди кодот за
SpodeliWifi.
Тоа ни е нова пракса да на практиканти им даваме слободен софтвер каде
што има простор за подобрувања, па да покаже како знае да се снајде со
готов код и кои сѐ подобрувања би ги направил.

Дечкото се снајде супер и го среди проектот колку што можеше. Пошто
идејата е топ, а имплементацијата според мене беше лоша, решивме да го
направиме следното:

* го рефакториравме кодот од постоечката имплементација,
импелементиравме fragments/actionbar со ActionbarSherlock и други
подобрувања во кодот;
* пошто не можеше сѐ да се среди онака глатко проектот, направивме
нова верзија from scratch, со независен сервис (кој исто така е
објавен како слободен софтвер).

Најмногу во имплементацијата на сето ова тоа делуваа Медо (Иван
Димоски) / @medodimoski и Александар - дечкото шо беше на пракса (сега
веќе вработен).

За да се задржи целата идеја во едно, да не се форкува, раштркува или
било како, на Бојан му ја испратив подобрената верзија од SpodeliWifi
(која треба да се мерџа на неговото репо) подобрена и надградена (во
100 чекори), како и следните 2 линка:

* Нов веб сервис - како шо треба :)
https://github.com/TheMedo/SpodeliWifi (by Medo), не враќа стринг од
92319012391283 записи, враќа запис по ID И сл. restful.
Имплементацијата е .NET;
* Нов клиент за Android from scratch -
https://github.com/alek6680/SpodeliWifi/ - може да се избилда (нова)
верзија качи како официјална со keystore-от на Бојан;

Би било глупаво да се извади втора верзија од SpodeliWifi онлајн на маркет;
Целта е исклучиво научна.

Позз

--
http://blog.gemidjy.me || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, 2s.mk, FSF (no.6023),

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023