[2s.mk-friends] НСНД Охрид

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Sun Jun 3 23:02:33 UTC 2012

Денес бев во Еуротел во Струга и ги направив следниве фотки:

https://picasaweb.google.com/117277192219972343512/NSNDStruga?authuser=0&feat=directlink

Има и од Еуротел, од Струга и од Радожда.

Интернет има само во холот на рецепција и до каде ќе стигне, ама голем
е хотелот па не стигнува многу.
салата е во блиску до холот па секаде на прв спрат ќе има ваљда интернет.

Две опции што може да ги збркате од Скопје. Земете го канопито од
Скопје од старата КИКА, ама не знам дали сеуште
ни работи акаунтот и број два да најдете некој wimax од Neotel плус
неколку рутери свичеви и свашта да земеме од хаклаб.

@Зуран од Неотел ако читаш ај фрли некое wimax 4g за NSND викендот
8-10 јуни 2012 во Струга, па и донеси го со тебе ако можеш, ако не дај
го во КИКА они ќе го донесат.

Од вторник нема да имам многу интернет оти одам на Баба планина.

Објавете ги сликите на nsnd.org.

Over & out
--
Igor