[2s.mk-friends] Дежурство

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Fri Jun 15 11:15:24 UTC 2012

On 06/15/2012 01:05 PM, Newk wrote:
> Дечки,
>
> Сакам да бидам дежурен следната седмица.
> Се слушнав со Гулиц и се согласи јас да ја преземам таа седмица.
> Ќе може да се договориме како да се ажурира листата сега, со оглед на
> тоа да не им ги расипеме плановите со термините на останатите дежурни?
>
> Никола (Newk) Демерџиев

Стави се на местото на Јованка а нејзе премести ја најдолу на листата
(доколку тоа ѝ одговара се разбира), simple as that :)

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information Technologies, section for Electronics, Radio Engineering and Signal Processing