[2s.mk-friends] НСНД Штип 2012

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Sun Mar 4 11:35:07 UTC 2012

2012/3/2 Nenad Efremov <neno_efremov at hotmail.com>

>  Има просторија од 50+-5 места. Не е на истото место. Се наоѓа близу
> емуцот(местото каде што прв пат се одржа НСНД во Штип). За оние кои ги
> интересира (близу нецко :D)

Супер, за истата просторија ми ветија и мене дека не е проблем да се добие,
треба само да се потпише моморандум за соработка кој што може да ни користи
и за во иднина. Просторот е лабароторија за е-учење. Ќе пратат некој
предлог текст за меморандумот на 12ти март. Ќе сакале да го промовираат
настанот, значи горе доле истиот договор. :)

Епа сеа останува да го почекаме текстот од нив.
--
Арангел
xmpp/mail