[2s.mk-friends] НСНД Штип 2012

Nenad Efremov neno_efremov at hotmail.com
Wed Mar 7 18:43:39 UTC 2012

Еве ви инфо за RUN MK.

From: neno_efremov at hotmail.com
To: ossm-members at lists.softver.org.mk
Date: Fri, 2 Mar 2012 14:26:39 +0100
Subject: Re: [2s.mk-friends] НСНД Штип 2012

Денес се сретнав со Зоран Здравев.
Има просторија од 50+-5 места. Не е на истото место. Се наоѓа близу емуцот(местото каде што прв пат се одржа НСНД во Штип). За оние кои ги интересира (близу нецко :D)
Тој побара некоја агенда за настанот, му кажав дека тоа е тешко остварливо и му објаснив како функционираше минатиот, а и како функционира општо НСНД. Агендата е потребна за да подобро се изрекламира настанот и да има поголема посетеност. Има проџектор во училницата.За некои детали ќе зборувам со него околу 12 бидејќи сега ќе бил надвор од Македонија (тогаш ќе си дојде). Му спомнав за неговата презентација за мудл, се согласи на тоа и од прилика ќе зборува како целото тоа функционира.
За рекламирањето, му опишав дека не треба да го организира како политички настан за да има голема посетеност, сепак тој на тоа инсистираше.
За некои други дополнителни детали можете да дополните или ако нешто не ви се допаѓа, кажете, да видиме ако можеме измениме на подобро.