[2s.mk-friends] S&T го изгубиле проектот за здравствени картички

Bozidar Avramovski avram.bob at gmail.com
Wed Mar 21 10:21:34 UTC 2012

Web апликација е, нема десктоп дел, само web browser е на страната на
клиентот и тоа беше најлесно и најефтино да се изведе. Изводливо е и
десктоп решение но како што кажа, потешко е да се изведе, развојот ќе
траеше повеќе и заради тоа ќе беше поскапо. Во некоја фаза понатаму може да
се разгледуваат предностите и маните и да се споредува web апликација и
десктоп решение но колку што разбрав од листава, идејата е сега за сега да
се промовираат platform-independent решенија за користење кај даватели на јавни
услуги (во случајов во здравство, а еве и кај нотарите).
Поентата ми беше да се даде пример со што би се нагласило дека е можно и не
многу тешко изводливо да се направи platform-independent решение, а како би
се реализирало би се разгледувало подоцна, доколку има интерес кај
надлежните министерства.