[2s.mk-friends] S&T го изгубиле проектот за здравствени картички

Azder azhder at gmail.com
Wed Mar 21 09:34:39 UTC 2012

Ако некој видел тендер таму ги изразуваат критериумите отприлика како
влегуваат во бодувањето преку процент и сл. па финансискиот критериум
најчесто им се 50%-90%. Само нешто друго ме заинтересира, велиш

„Софтверот го направив web базиран и работи на Apache, развиен е со PHP
(CodeIgniter), Javascript (JQuery) и користи MySQL база. Само кај пар
нотари (мислам само кај двајца) е инсталиран на  GNU/Linux.“

Ако е web базиран, дали е web апликација или имаше потреба и од desktop
дел, пошто читам „инсталиран на  GNU/Linux.“?  Ова ме интересира оти една
web апликација прилично добро ги потполнува критериумите за
platform-independent решение, додека desktop потешко.

Се читаме (Se chitame).