[2s.mk-friends] Конференција за слободен софтвер

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Thu Mar 22 09:14:26 UTC 2012

2012/3/21 Mite Mitreski <mitemitreski at gmail.com>:
> не знам дали јас сум воопшто на таа листа( иако сум заинтересиран ) но

Не си се пријавил колку што знам. Не значи дека не можеш да се пријавиш.

> во 17:00 во работен ден нема шанси да стигнам на било каков состанок а
> уште помалку во среда бидејќи секоја втора среда во 18:00 имаме југмк
> средба веќе 4 год.

Сите имаме обврски секој ден од неделата, среда го одбравме како ден
кога нема настани во хаклаб, не било проблем досега да дојдат луѓе 5 и
15, 5 и 20, можеме ако сакате да го префрлиме од 5.30 ако им прави
разлика на повеќе луѓе.

Што друго би предложил ти за да им овозможиме на што е можно повеќе
луѓе да присуствуваат?
--
Арангел
xmpp/mail