[2s.mk-friends] Конференција за слободен софтвер

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Wed May 2 09:54:50 UTC 2012

2012/4/25 Arangel Angov <ufo at linux.net.mk>:
> Треба да одлучиме кого би сакале да викнеме од заедницата или компаниите кои
> што се занимаваат со слободен софтвер. Ако имате некој идол, човек што
> знаете дека работи со слободен софтвер и би можел да го презентира истото
> како бизнис кејс на конференцијата, ве молам испратете предлози на листава.

Знам еден човек се вика Илија Кочо [1]. Тој секојдевно користи
слободен софтвер во својата работа + главен одржувач и придонесувач е
на повеќе портови на eCos [2] (real time embedded OS) за процесори од
FreeScale [3]. Лично го познавам, имам работено со него и можам да
кажам дека има што да каже како се користи слободен софтвер за работа
и за терање бизнис.
Ќе се чујам со него за начелно да го прашам дали е расположен да
зборува на конференцијата.
Имаме ли некаков план или идеја каква презентација би сакале да
добиеме  и какви работи сакаме да чуеме од ваков тип на луѓе?

Поздрав,
Чомбе

Референци:
[1] http://siva.com.mk