[2s.mk-friends] Натпревар

Tamara Atanasoska tamara.atanasoska20 at gmail.com
Sun May 6 12:11:42 UTC 2012

 „Членовите на  БЕСТ Скопје (независно дали се полноправни или млади
членови) немаат право на учество.“

- јас само што го видов ова, не знам дали сум член :S им аплицирав за
тие патувањата минатиот семестар.

http://www.ebec.best.org.mk/apliciraj.html#top еве пријава треба само
сите да пишеме исто има на тимот. сега ќе пратам меил до бест да ми
кажат дали имам право и ќе ти пишам.