[2s.mk-friends] НСНД Охрид

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Thu May 10 14:18:23 UTC 2012

2012/5/10 Arangel Angov <ufo at linux.net.mk>

> Па ја не сум за Струга, али ок. Мејлот за Охрид Владан не знам дали го
> пратил али ако го пратил и ни дадат простор ќе биде без везе да го одбиеме
> после. Плус луѓето знаат дека во Охрид идат не во Струга (тие што се
> пријавија досеа), така да оставам на тебе Стама да им објасниш што е
> работата.

Ако сум од Белград, Загреб, Скопје, што ми праи разлика дали сум во Охрид
или во Струга?

НСНД Охрид го организираме веќе неколку недели и не сме мрднале од мртва
точка, ни понудија поскап хостел, неаме сала ниту инфраструктура, а ниту
пак некој е заинтересиран од Охриѓани да го прави тоа во Охрид. Плус
инскуството од лани од хостелот, прајте шо ќе прајте до 6 да си одите.

Во Еуротел очигледно го добиваме она што го имаме во Сплит, добро
сместување, храна и локација за настанот све вклучени во цената, со еден
човек се договараш и немора некој да се замара со логистика. Што е
предноста на Охрид, над Струга?

Езерото е исто, аеродромот е поблиску од Охрид, а Струга ни е на 10-15
минути пешачење покрај езеро. Ако толку прави разлика во Охрид се стига со
автобус или кола за 15-20 мин.

--
Igor