[2s.mk-friends] НСНД Охрид

Jovanka Gulicoska jovanka.gulicoska at gmail.com
Thu May 10 21:11:53 UTC 2012

Епа вака,
хотелот стварно е на 10 мин пешки од градот (btw такси е 50 ден до градот),
како што знам последно собите се реновирани и не е лошо. А за сала зависи
за која станува збор ама мислам дека и малите собираат повеќе од 50 луѓе.
Ако сакате да се исконтактираат не е проблем, се знам со директорот и можам
да се договорам подетално.
Повеќе информации за какви се собите можам да добијам утре затоа што касно
е да се јавувам сега.
А да и такси до охрид е 50 денари. Ако се оди со локално такси од Струга во
Охрид е 300 ден. и истата цена е ако такси од Струга викнеш во Охрид за да
те носи во Струга.

Поздрав