[2s.mk-friends] Hacklab dezurstva

Georgi Stanojevski glisha at gmail.com
Sat May 12 13:32:29 UTC 2012

Следната недела ќе заврши ротацијата на дежурни.

http://wiki.spodeli.org/Хаклаб/Дежурства

Ако си на списокот дежурството за јавните настани е задолжително.
Задолженијата се прости најави-отвори-исчисти-затвори. Тие што не
сакаат повеќе да бидат дежурни нека се тргнат од листата веднаш!

Тие што сакаат да се приклучат сега е добро време да се допишат на
листата на http://wiki.spodeli.org/Хаклаб/Дежурства