[2s.mk-friends] Можност за финансии за хаклаб

Tamara Atanasoska tamara at slobodensoftver.org.mk
Sat May 12 16:12:06 UTC 2012

Здраво,

Има можност да аплицираме за проект кој би ни донел средства за хаклаб.
http://www.reactor.org.mk/NewsDetails.aspx?id=20&&newsID=58
Проектите треба да имаат некаква врска со граѓанскиот активизам па јас
имам еден предлог:

http://www.netsquared.org/netsquared-local
На линкот се светските сотаноци какви што би сакала да правиме во хаклаб:
да правиме средви т.н. activists vs. coders каде би дефинирале заедно поле
каде може да придонесеме и да направиме нешто за тоа.
Светските состаноци повеќе се муабет и едукациони каде tech-savvy луѓето
ги едуцираат активистите, но мене би ми се свиѓал повеќе хакатонски формат
на средбите, како на пример има состанок дефинираме каде може да делуваме
седнувам и го програмираме.

Тука би влегло се од пренесување на информации на интернет во корисен формат,
правење некое сајтче за собирање инфо, градење сервис за кој не би
било потребно
премногу време и сл.

Дали има луѓе кои би се вклучиле во ова, или би биле заинтересирани нешто
вакво да прават?

п.с Јас разговарав со луѓето кои ги даваат грантовите и им се допаѓа
идејата многу.
Сепак има еден проблем: нас ни е интересно и да си програмираме и се,
ама не знам
колку би соработувала другата страна, односно активистите.

--
Tamara Atanasoska
Free Software Macedonia
info at slobodensoftver.org.mk