[2s.mk-friends] Global Day of Coderetreat 2 - Хаклаб КИКА (08.12.2012)

Dalibor Nasevic dalibor.nasevic at gmail.com
Sun Nov 11 22:56:09 UTC 2012

Здраво до сите,

Годинава, по втор пат во Хаклаб КИКА, на 8ми Декември 2012 ќе
организираме "Global Day of Coderetreat". Минатата година дел од
настанов беа 94 градови од цел свет, а за оваа година стремежот е вкупно
200 градови да се приклучат.

Coderetreat е еднодвенен настан на кој интензивно вежбаме ОО дизајн на
софтвер (1). За време на Coderetreat програмираме во парови (2) како
одличен начин за размена на знаење. Пишуваме код така што прво ќе
напишеме тест за истиот (3) и ги применуваме основни правила на
едноставен дизајн (4).

Форматот на настанот е:

- решаваме Conway's Game of Life (5)
- пишуваме најдобар код во 45 мин сесија
- бришеме кодот
- 10 минути ретроспектива
- 5 минути пауза
- промена на парови
- нова сесија

За учество на настанов можете да се регистрирате преку следниов линк:
http://coderetreat.org/events/global-day-of-coderetreat-2012-skopje-macedonia

Ќе обезбедиме храна, пијачки и маици од локални спонзори, а ќе има и
награди и од глобалните спонзори; Доколку некоја компанија сака го
спонзорира настанов ве молам контактирајте ме. Минатата година спонзори
беа: Ever Near, Atomidata и Siyelo.

Предлози за дизајн на маици исто така се добредојдени; за потсетување
ова е дизајнот од минатата година:
http://dl.dropbox.com/u/3230730/coderetreat_teeprint.pdf

(1) http://vimeo.com/18955165
(2) http://en.wikipedia.org/wiki/Pair_programming