[2s.mk-friends] why u no clean?

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Sun Oct 14 13:09:36 UTC 2012

2012/10/14 Andrej T. <andrejtrajchevski at gmail.com>:
> јавно да кажам дека веќе не е добредојден.“ Само затоа што претходно имало
> некаков мини-инцидент поврзан со него, па сега - следствено - мора да е тој
> крив.

Нема да го коментиран последново. Инаку јас ако сум го кажал тоа (не
знам ти како го разбираш) али тоа е мојот став, не на сите луѓе што
доаѓаат во КИКА.

Намерно и прашав повеќе луѓе за да не излезе дека од прва обвинувам.

Ја не планирам да толерирам такво однесување повеќе, кажав и на
минатиот состанок, посветен на истиве глупости кои што сеа ПАК ги
дискутираме на листава, за жал.

Хаклабот е отворен простор, јас одам таму и си праам работи, кога не
ми се допаѓа нечиво однесување пак ќе го изнесам јавно на листава.
--
Арангел
xmpp/mail