[2s.mk-friends] why u no clean?

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Tue Oct 16 09:26:10 UTC 2012

Еве еден кумулативен одоговор на сите:

Ќе почнам во стил на една реклама:
Додека вие се расправате на листата кој го направил нередот и го
наполнил умивалникот, јас вчера измив 10+ чаши , 2 шољи, едно од и тие
зелените пластични садчиња и две ѓезвиња.
Помалку време е потребно да си ја измиеш чашата од која си пиел,
отколку да смилиш што да напишеш (читај да напишеш реферат) за тоа кој
е крив ;)

Не сум запознаен, можеби на некој од состаноците што ги пропуштив
одлучено е Хаклабот да е кочина, а? Сите да фрлаат ѓубре на секаде, да
не се одржува хигиената и да им се ремети раатот на тие што прават
нешто корисно... Ако е така јас не сакам да сум член.

Ако проблемот е дека некои од нас не знаат да мијат чаши, да бришат
прашина и да собираат ѓубре, слободно кажете. Еве во сабота за на
Сподели знаење ќе одржиме час по Домаќинство, ќе го чистиме хаклабот.
Кој ќе уклучи компјутер додека целосно не се исчисти просторот, го
наебал. Присуството е задолжително за сите омладинци и за оние кои
сакаат да продолжат да доаѓаат во хаклабот.

2012/10/16 Damjan Georgievski <penguinista at mail.net.mk>:
> off-topic од мене. не очекувам дискусија за ова, НО мора да се каже.
>
> претходниот инцидент никако не може да се карактеризира како „мини“ - се
> надевам на сите им е јасно тоа. Ако не, ќе збориме другпат.

„мини“ инцидент кој се повторува по Х-ти пат и не е така мини.

2012/10/16 novica <novica at on.net.mk>:
> мене на пример не ми е јасно каде е мандатот за да се разрешуваат
> проблемите. на пример, кој требаше вчера да ги спречи луѓето да упаѓаат со
> разни активности во собата каде што се работеше? дежурниот? заедницата?

Што сега? Треба да правиме Хаклаб полиција која ќе се грижи за
хигиената и редот во хаклабот? :)
Зошто сета одговорност се прерфла на дежурниот? Да го прекрстиме во редар, а? :)

СИТЕ ТРЕБА ДА ВНИМАВАМЕ НА РЕДОТ И ХИГИЕНАТА!!!
КОЈ НЕ САКА ДА ГО ПРАВИ ТОА НЕ Е ДОБРЕДОЈДЕН И НЕ ТРЕБА ДА ДОАЃА ВО ХАКЛАБ!!!

> патем, не заборавајте дека истиот тој хаклаб организира курсерви за кои
> некои трети лица ќе плаќаат. сликата вака изгледа прилично посива.

И така и така, листава ја читаат и други луѓе кои не доаѓаат во
хаклабот, а што е уште пострашно луѓе што не доаѓаат во хаклабот, а ни
даваат донации за него. Ама што е тука е, мора да „пукнат“ работите и
да се расчистат, вака не оди. Треба да ги отстраниме тие што прават
проблеми.

2012/10/16 Igor Stamatovski <igor.stamatovski at gmail.com>:
> Од листата на дежурства гледам дека дежурен бил Јован (Чомбе):
> 7        Чомбе   2012-10-15 - 2012-10-21

1. Не бев јас дежурен минатата недела, оваа сум (не се бранам, само
кажувам факти)
2. Многу е смешно да се обвинува дежурниот за нередот во хаклабот. Ако
некој во хаклабот очекува дека некој друг треба да го пере, чисти,
доведува во ред, тогаш да си седиме сите дома со мајките, девојките,
жените.... тие сигурно ќе не доведат во ред и ќе ни го пазат редот.

Зa крај, ги молам сите кои јадат во хаклабот, остатоците од храната и
садовите во кои им ја донеле храната да ги фрлаат на излегување
бидејќи кога ќе застојат се замирисуваат.

Поздрав,
Чомбе
П.С. АЈ ДА ПРЕСТАНЕМЕ ДА БИДЕМЕ ДРВЕНИ АДВОКАТИ И ДА СЕ ФАТИМЕ ДА
ПОДРАБОТИМЕ ЗА ДА ЈА СМЕНИМЕ СИТУАЦИЈАВА.