[2s.mk-friends] GSOC what's goin on?

Andrej T. andrejtrajchevski at gmail.com
Sun Oct 28 18:58:46 UTC 2012

Јас не сум сигурен колку имам да кажам, барем не во форма на презентација.
Проектот не е довршен и е во некоја безвезна рана alpha, така да е далеку
од корисен.

За тие што не знаат а би биле заинтересирани: работев на add-on за дата
мајнинг софтверот Orange; идејата беше да овозможам на корисникот да работи
со слики, односно да ги чита, препроцесира и конвертира во Orange формат.
Користев Python, OpenCV (за логиката) и PyQT (за изгледот). Слободно
пратете ми email или начекајте ме во хаклаб за повеќе детали или кодот.