[2s.mk-friends] [JUGMK users] Android

Riste Mucev rmucev at yahoo.com
Sat Feb 9 16:35:55 UTC 2013

Здраво професоре,

Треба да може со http://www.android-x86.org Од почеток имат iso за ASUS Eee PC family. За него, последна верзија е RC2 за Android 4.0 Ice Cream Sandwich. Ја го имам ставено генеричкото iso на стар PC. Релативно лесно се инсталира, имат безброј "како" туторијали на нивната страна и на https://www.google.com/search?q=asus+eee+pc+android&ie=UTF-8

Пробајте, па кога ќе дојдам во Струмица, ќе ве контактирам да го видиме дали работи без проблеми. Може да им реши ногу нервози на наставниците па и учениците ќе добиваат повеќе 5ки ;)

Поздрав,
Ристо Мучев