[2s.mk-friends] Fwd: Маскирање домен?!

Ilija Iliev strumjan at gmail.com
Fri Feb 22 21:44:31 UTC 2013

Или како и да се вика тоа :)

Извинете што гњавам.

Имам ваква ситуација:
- сајт-1.мк со повеќејазици кој прикажува сајт-1.мк и сајт-1.мк/хр и
сајт-1.мк/ср за соодветните јазици.
- имам доменХР кој сакам да го користам за хрватскиот дел и тој сега
пренасочува таму.
- имам доменСР кој сакам да го користам за српскиот дел и тој сега
пренасочува таму.

Но, кога ќе се пренасочи некој таму, по пренасочувањето, ја гледа адресата
сајт-1.мк/хр или ср.

Желбата е, и по пренасочувањето да си остане адресата доменХР или доменСР,
односно посетителот да не знае дека е пренесен на некоја друга адреса.

Веројатно е можно, јас пробував неколку варијатни кои ги најдов на интернет
за решавање со .htaccess и mod_rewrite ама безуспешно.

Па по препорака на Глиша, да прашам некој кој тоа го знае :)

Значи би сакал да е решението со .htaccess оти едно друго што се нуди со
iframe вметнување во индекс страната воопшто не ми се чини дека е паметно.

Е па тоа е мојот загњав.

Поздрав

--
Ilija Iliev Strumjan