[2s.mk-friends] розево

Vladan Popovic vladanovic at gmail.com
Thu Jan 17 16:02:32 UTC 2013

On 01/18/13 16:53, Igor Stamatovski wrote:

> So it has come to this...
> http://twitter.com/igor_stama/status/292037964953948160/photo/1/large

Да, али не тролам или плачам, неможам, лимитирани ми се физичките
способности да ја гледам таа јака розева.
Све у свему, може да го користам ова:
http://readability.com/bookmarklets што ми го предложи мојот пријател
Мартин Марковски во приватен мејл пошто е хипстериште неприкосновено,
али не трола со песоци и слично туку наоѓа решеније за вакви тешки
проблеми :)

Во препискава пишува сѐ.

> Еј фала, забораив на ова скрос. Немора да ја менувате розевата, оставете
> ја ако ви се свиѓа, или пишете овде други предлози.

(јас ви одговорив на сите пошто не видов дека ми пишал само мене)

--
vladan