[2s.mk-friends] Состанок за КИКА - Сабота 27-ми Јули

Azder azhder at gmail.com
Tue Jul 23 19:52:27 UTC 2013

> ако уклучите хенгаут присуствувам и јас.
> - --
> Арангел

Дури и да не е технички возможно да се оствари hangout, барем еден
аудиозапис од дискусијата може да се направи, како полесен начин
(поточно, прв чекор) за водењето MOM. Така оние кои што не можат лично
да присуствуваат барем да бидат информирани за процесот на
одлучувањето (дискусијата).

> Дечки, кој сака нека дојде на нареден состанок нека си каже што има,
> дискусија на листа е во ред, но кој сака да учествува во работата на
> хаклабот треба да се појави, состаноците се уредно јавно унапред
> најавени, неам друго што да додадам.
> --
> Арангел, Октомври 2012

Би сакал во иднина да нема лични напади кон луѓе кои што ќе истапат со
идеи за ваша корист.
Хвала лепо.