[2s.mk-friends] Upgrade на sloboden softver на Wheezy

Damjan Georgievski penguinista at mail.net.mk
Fri Jun 21 13:03:08 UTC 2013

On 18.06.2013 03:12, Damjan Georgievski wrote:

> хм.
> Освен што е OpenVZ VPS и кернелот е надвор од наша контрола.
> треба да работи нели? :)

Unfortunate turn of events …

OpenVZ VPS хостингов форсира свој /etc/network/interfaces (т.е. го
пребришува на reboot) кој користи ifconfig и route за да ја подеси
мрежата. Овие 2 програми се дел од net-tools пакетот, кој не беше
инсталиран после upgrade-от.

unfortunate event 2 беше дека конзолата до која треба да се пристапи
преку web не беше подесена како што треба, go figure.

1:2345:respawn:/sbin/getty --noclear 38400 tty0

сега е ок. освен bugs, кој треба да го досредам после ручекот.

--
дамјан