[2s.mk-friends] пинг сите женски што сакаат да направат веб апликација во rails за 48 саати

Blagoj Petrushev b.petrushev at gmail.com
Tue May 7 20:07:42 UTC 2013

On 7 May 2013 21:57, Azder <azhder at gmail.com> wrote:
> ruby dependency hell, jar hell, dll hell, rpm hell, potayto,
> potahto.... ( http://en.wikipedia.org/wiki/Dependency_hell )

Сѐ зависи до мерата колку една библиотека/фрејмворк/пакет е
backward-compatible или не, и тоа се должи на изборот на
`конзервативност` на одржувачот/сопственикот на библиотеката.

Rails, колку што знам, одбраа да бидат неконзервативни зашто имале
vibrant community и сѐ тоа, и не мислам дека тоа е нешто многу лошо.

Проблемот се јавува кога освен поправки, со новата верзија испорачуваш
и некомпатибилни надградби и/или features и кај крајниот корисник (ufo
the fud spreader) имаш конфликт на интереси:
- дали да upgrade-ува и да изгуби цел ден со врзување крај-со-крај на верзии
- дали да ја остави старата верзија со позната ранливост за која
постои исправка.

Јас не сум критичен кон неконзервативноста, но од она што го имам
слушната, проблемов погоре често е наметнуван од rails заедницата.
Може и да не сум у право и би сакал да чујам појаснување ако постои.

Баже