[2s.mk-friends] NSND Југо-Западна-Маќедонија 2013

Damjan Georgievski penguinista at mail.net.mk
Thu May 23 20:57:16 UTC 2013

т.е. Струга/Охрид 2013

најбољето нешто што се случува кај нас преку цела година (боље од Нова
Година, 8 март и 1 мај - заедно).

Оваа година тоа ќе биде викендот 8 и 9 јуни (сабота и недела) - но кој
може и сака, може и порано да се најдеме на Струшко/Охридската ривиера
или да останеме некој ден повеќе.

За тие што не биле или не чуле за НСНД (Ništa Se Neće Dogoditi) тоа е
собир на хакерите од Маќедонија, Хрватска, Србија, Косово, Бугарија
(регионот), но и надвор од регионот (како-кога-кој Австрија, Германија,
Америка…).

На собирот нема предодредена агенда, туку во првите саат-два луѓето се
запознаваат ги изложуваат своите желби, идеи, проекти, што-и-да-сакаат
па продолжуваме од таму.

Од друго, се игра фудбал, баскет, фризби, бадмингтон, пицигин, се јадат
пици, меса, вегетеријански јадења, се слуша музика, се игра
и-така-натаму по желба.

Што друго да се каже…

Веројатно пак ќе биде во Еуротел како лани, Јованка ќе каже под кои
услови кога ќе и се јават.

ps.
работите за кои можам да зборам, или кои ме интересираат си ги имам
забележано на нашето вики, згодно за да не се заборават работи.
https://wiki.spodeli.org/Корисник:Дамјан

--
дамјан