[2s.mk-friends] NSND Југо-Западна-Маќедонија 2013

Jovanka Gulicoska jovanka.gulicoska at gmail.com
Fri May 24 11:56:57 UTC 2013

Хелоу,

еми вака е работава. Евро Хотел е зафатен викендот на 7,8 и 9 Јуни.
Слободно е претходниот викенд, 30 Мај, 1 и 2 Јуни. Цената за било каква
соба, дали 2 креветна или 3 креветна е 650 ден со доручек. Нормално ќе го
добиеме сето она што го имавме лани.

Еве и некои други опции:

Хотел Монтенегро за 7, 8 и 9 Јуни за 2 креветни, 3 креветни и 4 креветни
соби цената е 900 ден само со доручек. И таму може да ја добиеме салата.
Овој хотел е во близина на пазарот. И немаме многу место за да се опуштиме
затоа што е на улица. (http://hotelmontenegro.mk/)

За викендот 14, 15 и 16 Јуни, слободно место има во Црвен Крст. Цената е
900 ден со доручек. Си добиваме и сала, покрај плажа е, игралишта, треава.
Целиот комплекс е реновиран и супер е. Црвен Крст се наоѓа на влезот на
Струга од кај Евро Хотел. Да не речам кај мене дома :)

Искрено ја мислам дека најмногу ни одговара Евро или Црвен Крст, зато шо си
имаме се. И најопуштено ќе ни е таму.

Ве молам кажете мислење да можам да се јавам во текот на денов и да
резервирам, затоа што имало многу конференции на не знам си кој синдикати и
невладини и ги имаат окупирано сите хотели.

Поздрав,
Јованка