[2s.mk-friends] Покана за третиот сартап митап

Aleksandar Tasev aleksandar.tasev at gmail.com
Tue Oct 15 14:24:01 UTC 2013

Новица,

Инаку добра ти е идејата за документирање на неуспесите на стартапите.
Важно е да се докуменираат од аспект на учење од нив и од аспект да се
смени трагичната културна перцепција на неуспехот во Македонија.

Ќе треба и добро да се потрудиме генерално да стимулираме креирање на
стартапи во МК за да има успеси и неуспеси кои ќе ги документираме и од
кои ќе учиме.

Беше на митапот минатата среда, но за жал не поразговаравме. Се надевам
ќе се видиме утре.

Инаку, важно да спомнам, митапиве се отворени за поединци што сакаат да
говорат на тема поблиску или подалеку поврзана со стартапите. Конкретно
за листава, можеби би имало заинтересирани за дискусија околу можноста и
врските помеѓу технологиите(на отворен софтвер) и стартапите. На пример
кои се најнови трендови на ОС технологии кои се користат од стартапите,
бизнис модели базирани на ОС, итн... Пишете идеи и конкретни предлози.

Поздрав,
Александар