[2s.mk-friends] Social Freelancing во Хаклаб

Damjan Georgievski penguinista at mail.net.mk
Fri Oct 25 16:05:31 UTC 2013

 > Тоа што ти сега го предлагаш во суштина е coworking space за кој што
 > нема да се плаќа. Тоа е нонсенс.

ова не знам колку е битно. коа рекол Linus или Сталман ќе правам
Kernel/OS за кој нема да се плаќа не значи дека не било добра идеја.

јеби га, it happens.

 > Од понеделник планирам да доаѓам преку ден по неколку саати преку
 > ден, ќе им спомнам на неколку другари да ми прават друштво.

Од моја гледна точка, би сакал хаклабот да биде отворен што повеќе во
текот на денот и неделата.

Тоа што не ми се допаѓа во твојава идеја е ова „неколку саати“ - ако
некој од Ѓорче/Ченто види дека е отворен хаклабот и тргне ти можеш во
било кој момент да одлучиш да си одиш дома, на пиво или ручек. Така да
тоа не помага во мојата желба хаклабот да биде повеќе време отворен (и
available).

Think about it.

 > Ковач исто спомна дека би дошол, Дамјан не се изјасни. Ќе видиме дали
 > воопшто има заинтересирани луѓе за концептот, па ако има - ќе мислиме
 > понатака што и ќе се договараме на состаноци.

Има денови кога би дошол да работам во хаклаб - ама спорадично, не ме
рачунај.

--
дамјан