[2s.mk-friends] 31C3

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Fri Aug 8 16:37:34 UTC 2014

Disclaimer : Знам дека некој ќе каже дека е прерано, но мислам дека е
добро еден пинг да направам.

Како и секоја година од 27ми до 30ти Декемнври ќе се одржи CCC (Chaos
Communication Congress) во Хамбург. Јас сум во план да одам. Би било
добро оние кои што се заинтересирани да си го испланираат
времето/буџетот/сѐ од сега.

Јас си ја земам одговорноста да ги исконтактирам луѓето од CCC за да
пробам да средам да добиеме гратис влезници.

Истотака би било супер да разгледаме можности за одење, дали пак би
правиле СК -(Wizz Air)-> Eindhoven/Amsterdam -(Train)-> Hamburg -(rent a
car)-> Dortmund -(Wizz Air)-> СК или пак би направиле нешто
повеќе/различно ?

ktnx.

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information