[2s.mk-friends] Соработка со Нова Македонија

Blagoj Petrushev b.petrushev at gmail.com
Wed Jan 22 03:21:43 UTC 2014

Здраво

2014/1/22 Andrej T. <andrejtrajchevski at gmail.com>:

> Што знам, океј е идејата, освен ако не очекуваат којзнае какво темпо на
> статии. Ако е once in a while, супер е да имаме некој медиум кај што ќе може
> да пишуваме.

http://planet.linux.net.mk/

Никој не пишува блогови. Ако мислите дека преку Нова Македонија ќе
„допрете“ до некого - ок. Ако само сакате да пишувате технички
текстови - преку планетата полесно ќе дојдете до целната група. Ова е
само мое мислење, не мислам дека е лошо да се пишува за НМ или
слично...

Баже