[2s.mk-friends] Проекција на Revolution OS на Филозовски и дискусија

Tamara Atanasoska tamara.atanasoska20 at gmail.com
Mon Mar 24 22:57:57 UTC 2014

Здраво,

Отворен Куфер се група која се занимава со најразлични теми кои ги засегаат
младите (и општеството). Најчесто прават проекции и дискусии.

Овој пат решиле да прават настан за слободен софтвер.

Од настанот на Фб:
https://www.facebook.com/events/663513170353247/?notif_t=plan_user_invited

Овој петок сакаме да позборуваме на тема слободен софтвер.

Revolution OS е документарен филм кој ја опишува историјата на движењето за
слободен софтвер од раните почетоци во 80-тите години. Иако Windows на
Microsoft стана најраспространетиот оперативен систем, неговата строга
политика за лиценцирање, примена и дистрибуција многу експерти ја сметаат
за проблематична.

На тој начин, започнува движењето „Open Source Movement“ кое се заснова на
верувањето дека компјутерскиот софтвер треба да биде слободен и во
економска и во интелектуална смисла. Како резултат на тоа, Линус Торвалдс,
создаде нов оперативен систем наречен Линукс, слободен софтвер кој многу
програмери го сметаат за значително супериорен во однос на Windows.

Проекцијата ќе трае 85 минути, потоа следи дискусија.
Се гледаме во 5 и 5! :)

Имаат постувано и линкови до КИКА на настанот. Претпоставувам дека се со
некој во контакт, ама затоа што не го видов ова постувано тука, мислам дека
е убаво да го види ако сака некој да ги посети и да учествува во
дискусијата или само да го погледне (пак) филмот :).

Поздрав