[2s.mk-friends] Проекција на Revolution OS на Филозовски и дискусија

Marko Doda marko at lugola.net
Tue Mar 25 07:39:33 UTC 2014

некој во контакт, ама затоа што не го видов ова постувано тука, мислам дека
е убаво да го види ако сака некој да ги посети и да учествува во
дискусијата или само да го погледне (пак) филмот :).
Јас ќе го пуштам филмот, заборавив да пишам на листа. Дојдете поради
дискусијата, верувам дека повеќе присутни ќе бидат од општествени науки и
фино би било да се објаснат работи на лаички начин.

: