[2s.mk-friends] Prashanje / predlog

Kalina Trajanoska kalina at artistika.com
Sun Dec 6 13:17:39 UTC 2015

Здраво дечки! Се викам Калина и еден другар ме запозна со Кика Хаклаб (на мое големо задоволство). Поминавме таму и се запознавме и зборувавме со Алекс. Просторијата како и се што видов внатре многу ми се допадна. Причината поради која ви пишувам е дека ако се согласувате би сакала да одржам курс во Вашата просторија, таа со масите и столиците… Би биле околу 10-15 луѓе зависи од местото и би учеле Web Deveopment - HTML / CSS, Javascript, PHP & Wordpress. Радо би придонела за одржувањето на хаклабот, покрај членарината спремна сум да придонесам и повеќе материјални средства и да помогнам со чистење или организација, зависи што повеќе треба. Знам дека ова не ви е практика, но би ми значело ако ми дозволите, сепак вие го застапувате мотото да се шири компјутерското знаење, нели? Би ми требала просторијата околу 3-5 часа неделно, зависи како ќе се договориме со луѓето.

Е сега, малку за мене. Оригинално сум дизајнер, во Артистика, но исто така и програмирам. Главно web based јазици познавам, тие што ги набројав како и Go. Евентуално ако ова тргне би сакала да држам и напреден курс по Go кој ќе се наплаќа малку повеќе. Исто така студент сум на Филозофскиот Факултет на Институтот за Филозофија.

Ако ве интересира уште нешто, слободно прашајте. ^_^
Очекувам одговор наскоро.
Фала однапред.
Поздрав.