[2s.mk-friends] Студентски хакатон „Програмирај за подобро високо образование“

Andrej T. andrejtrajchevski at gmail.com
Mon Feb 23 11:14:45 UTC 2015

На 7-ми и 8-ми март (сабота и недела) во тек на 48 часа ќе се одржи
студентски хакатон во просториите на МОФ.

Идејата на хакатонот е да се изработуваат апликации кои учесниците сметаат
дека ќе го подобрат високото образование. Таргет група се студенти, на
додипломски и постдипломски кои имаат барем малку искуство со програмирање.
Од студентите ќе се очекува да си донесат лаптоп на кој ќе имаат поставено
развојна околина.

Па, кој е заинтересиран може да се пријави на линков:
http://www.mof.mk/studentski-hakaton/

Андреј