[2s.mk-friends] Употреба на хаклабот од други лица

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Sun Jul 19 22:12:30 UTC 2015

Друштво,

Пред некое време ме контактира Александар од SmartUP (врска неам што е ова, ваљда
http://swtalumnimk.com/smart-up/ ?) кој што работи на некаков проект поврзан со хардвер (полнење на мобилни од
движењето на патиките). Ме праша дали ќе има можност да ја користат нашата опрема за хардвер (лемалици, алат,
осцилоскоп, итн) за да го изработат нивниот прототип.

Му кажав дека треба да дојде во хаклаб за да нѝ каже подетално за што станува збор (или некој од кај нив), што
им треба подетално, што сакаат да користат. Во Четврток во 19:00+ во ХЛ треба да дојде Мартина Димоска од кај
нив, па да направиме муабет.

Затоа што не зборам јас за сите, супер би било да се појави некој во 19:00 во врска со ова.

Она што јас би сакал да го дознаам е :

* Дали проектот е комерцијален
* Дали ќе биде Open Source
* Дали има некој од нив што знае да ракува со опремата
* ... дополни

ок бај.

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information Technologies, section for Electronics,