[2s.mk-friends] Употреба на хаклабот од други лица

Georgi Stanojevski glisha at gmail.com
Mon Jul 20 08:54:10 UTC 2015

Здраво Николчо,

> Алекс најпрво да ти се заблагодарам што ја сподели веста. Во поглед на
> SmartUp, се работи за новоформирана невладина организација која што има цел
> за поддршка и развој на студентите од ИКТ во областа на претприемништвото,
> бизнисот и старт-ап фирмите.

На тема изјавите до медиуми за поврзаноста со Хаклаб се додека јасно
се знае дека проектот е академски и дека прототипот и крајниот продукт
нема во некој период да бидат патентирани јас немам проблем.

Да дојдете да работите во Хаклаб независно дали некогаш проектот и
прототипот ќе го патентирате немам воопшто проблем.

Имам само информација да споделам дека Хаклабот се самофинансира од
луѓето што доаѓаат во него и дека 2015 сме во минус од над 30.000
денари само за кирија и режиски трошоци.Би било убаво да бидете дел од
решението. :)

Детален буџет има на
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1LOIXAznoytBmA__jdwtyJ0B3Rh3jTDN8kR_Jgt-hwUQ

Toa од мене.