[2s.mk-friends] Употреба на хаклабот од други лица

Andrej T. andrejtrajchevski at gmail.com
Thu Jul 23 17:52:14 UTC 2015

Дојде пред малку Мартина, па да напишам што зборевме.

Прво, муабетот беше месец до месец и пол да го користи хаклабот и опремата
(лемилица and such) за да работи на проект. Проектот е нејзина идеја, нешто
патики што генерираат струја со пизоелектрични something something. Освен
неа ќе доаѓаат повремено и некои ментори од електро и Newman's.

Со проектот победиле (она и уште тројца) на некој натпревар и добиле грант
од 10к евра за кој не ни објасни баш како е распределен. Ко што зборевме на
листава, ѝ објаснивме како се финансира хаклабот и дека очекуваме - кога
веќе некој го спонзорира проектов - да добие и хаклабот некој денар.
Одговорот беше да збориме со UNDP (они се спонзорите).

Нормално, никој од хаклаб нема намера да влага во тие преговори со UNDP
директно и ѝ рековме она да им ги пренесе нашите ставови.

И покрај тоа, overall ставот на мене, Дамјан и Алекс (кои учествуваме во
дискусијата) беше дека е океј да дојде и да си работи на проектот. Не
притискавме прво да се договориме за пари, дека, ваљда, ни беше побитно да
дојде и да се запознае со хаклабот и да работи него да ја блокираме дур се
справуваме со бирократијата.

Тоа.

Андреј Трајчевски / 078/426-717 / andrejtrajchevski at gmail.com